Home

Мінпреси покарало "Російського господаря" за розпалювання міжнаціональної ворожнечі

Проаналізувавши статті "Судовий позов до євреїв? Відмовити у будь-якому випадку!", "Росія загине, якщо не стане російською" та інші матеріали, опубліковані в третьому номері журналу "Російський господар" за 2000 рік, Міністерство у справах преси, телерадіомовлення і засобів масових комунікацій винесло офіційне попередження редакції журналу.

Читати більше...

 

Суд визнав законною зміну керівництва ТБ-6

Московський арбітражний суд визнав законним рішення зборів акціонерів телеканалу ТБ-6 про зміну керівництва компанії. У п'ятницю пізно увечері суд відхилив відповідний позов одного з акціонерів ТБ-6 - недержавного пенсійного фонду "ЛУКОЙЛ-Гарант".

Як повідомили у суді, це рішення може бути оскаржено в апеляційній інстанції в 30-денний термін.

Читати більше...

 

Трансляція РТР на захід Росії і Європу припинена

У п'ятницю вранці припинена трансляція телепрограм РТР в європейській частині Росії і країнах Західної Європи.

Як повідомляє "Эхо Москвы", причиною цього стала поломка стержня супутника "Горизонт-31", через який транслювалися програми РТР в аналоговому вигляді, програми каналу "Культура" в цифровому вигляді, програми радіо "Маяк" і радіо "Голос вільної Чечні".

Читати більше...

 

Колишній головний редактор "НГ" влаштувався в МГІМО

Колишній головний редактор "Независимой газеты" Віталій Третьяков стає штатним професором Московського державного інституту міжнародних відносин. Як повідомили у МГІМО, з початку майбутнього академічного року Віталій Третьяков в цій якості приступить до читання курсу лекцій "Аналітична журналістика".

Читати більше...