Читайте також
PERFECTO мастерская по созданию свадеб
Home Коментарі Бюро телеканалу Al Jazeera закрите після слів: "Йди, Мубарак".

Бюро телеканалу Al Jazeera закрите після слів: "Йди, Мубарак".

Бюро супутникового арабомовного телеканалу Al Jazeera закрите в Єгипті властямиВ ефірі каналу представник духівництва призвав президента Мубарака негайно покинути країну.

Бюро супутникового арабомовного телеканалу Al Jazeera закрите в Єгипті властями, повідомляє guardian.co.uk з посиланням на державне інформагентство Mena.

Міністр інформації Єгипту наказав "припинити діяльність каналу, відмінивши його ліцензію і відкликавши акредитацію співробітників". Уряд Єгипту ніколи не приховував свого незадоволення каналом, але чашею, що переповнила терпіння, стало інтерв'ю популярного представника мусульманського духівництва Юсуфа аль-Куарадаві (Yusuf al-Qaradawi). Він призвав президента Хосні Мубарака (Hosni Mubarak) негайно покинути країну.

"Йди, Мубарак, залиш людей у спокої. Досить, ти правиш вже 30 років. Десятки чоловік убиті за один день. Ти не можеш залишитися", - сказав Юсуф аль-Куарадаві.

Катарський телеканал негайно розкритикував дії уряду, заявивши, що продовжуватиме віщання.

Відносини Єгипту і Al Jazeera псуються не вперше. У 2008 році канал опинився під вогнем критики по звинуваченню в прославлянні руху "Хамас". У 2006 році шеф каїрського бюро був звинувачений у фальшивому матеріалі про вибух бомби в пустелі.

Al Jazeera, що належить еміру Катару, часто звинувачують в популістському висвітленні репресивних режимів і альтерантивній подачі матеріалів, а також в підтримці "Хамас" і "Хезболли" у Лівані.